قدم 1 سوال 11 (انکار)
در این جا شاخه انکار بیماری من بر روی من کار میکند . زمانهائی پیش میاید که من کار اشتباهی را انجام میدهم ولی حاضر نیستم اشتباه خود را بپذیرم و به نوعی با اقرار مشکل پیدا میکنم .در این جا باز هم بیماری بر روی من کار میکند و من دیگران را مقصر میدانم . مسئولیت اعمال خودم را به گردن دیگران میاندازم میخواهم اعتیاد و بیماریم را گردن دیگران بیاندازم برای کارهای خودم یکی دیگر را مقصر میدانستم با بهانه تراشی و انکار مسئو لیت اعمال خودم را نمی پذیرفتم وقتی میخواهم خود را از رفتار بیمار گونه خود مبرا کنم به نوعی دیگران را مسئول میدانم
+ نوشته شده در سه شنبه پانزدهم تیر ۱۳۸۹ ساعت 8:56 توسط حسن یک معتاد
|